כל היתרונות בכשליש מחיר: פרויקט מגורים חדש במרכז חדרה יציע למשפחות שכונה שלמה מתחת לבית

לובי מפואר, חללים משותפים, פארק ירוק וקומת משרדים ומסחר אלו רק חלק מהיתרונות של פרויקט ׳אאורה סיטי׳ בלב חדרה, שנמצא כעת בתהליכי בנייה מתקדמת. הפרויקט מבקש לממש תפיסת חיים חדשנית ומודרנית למשפחות, במארג חיים עירוני חדש שיאפשר לדיירים לצרוך את כל השירותים מבלי להזיז את הרכב

פורסם בתאריך: 20/07/2023

חדרה מפלסת את דרכה בעקביות ברשימת הערים המבוקשות בישראל, עם צמיחה מואצת בשטחי תעסוקה איכותיים, עלייה בפרויקטים עירוב שימושים ואוכלוסייה חזקה ומתפתחת הצפויה להכפיל את כמות התושבים שלה עד 2040. צפי הגידול המואץ עתיד להעמיד את מטרופולין חדרה כאחד הגדולים בישראל, כאשר כמענה לגידול משמעותי בכמות התושבים התעצמה גם תנופת הבנייה בעיר והסכמי פיתוח והתחדשות עירונית הנמצאים בראש סדר העדיפויות העירוני. משפחות ימצאו בעיר מענה לכל הצרכים שלהן וייהנו מחיי תרבות וקולינריה מתפתחים, שווקים חדשים והרבה מאוד אטרקציות לילדים.

על שולחן העירייה מונחות תכניות לקידום מכלול רחב של תחומי חיים, בהם חינוך ואנרגיה, פיתוח תשתיות ותחבורה. מנוע ההתחדשות של חדרה מעלה הילוך ולאחרונה נפתרה גם מצוקת הפקקים, עם פתיחת הגשר החדש שנבנה במחלף אולגה צפון, המחבר כעת בין שכונות מערב העיר למרכזה. איכות החיים החדשה שמציעה חדרה למשפחה הישראלית נגישה היום בכשליש מחיר בהשוואה למרכז הארץ, באחת מרצועות החוף היפות בישראל. עליית מחירים משמעותית היא רק עניין של זמן, לכן מי שישימו את ידם כעת על הנכס – יהנו מעליית הערך תוך זמן קצר.

1.6 מיליארד ש״ח יושקעו בתשתיות בחדרה

תוכנית ההתחדשות העירונית של חדרה כבר הומלצה להפקדה, כאשר היא עתידה להעצים את תפקידו של מרכז העיר כאזור המספק שירותים לתושבי העיר והסביבה כולה. הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ערכה לאחרונה דיון להפקדה על התוכנית, המקודמת ע״י עיריית חדרה בשיתוף משרד הבינוי והשיכון. היקף ההשקעה בתשתיות עומד כאמור על 1.6 מיליארד ש״ח אשר יושקעו בין היתר בפיתוח וחידוש כבישים ושבילי אופניים. בתקציב העירייה אושרו כ-20 מיליון ש״ח נוספים לתחום החינוך, שיפור חזות פני העיר, הקמה ושיפוץ של מתקני ספורט ומוסדות חינוך חדשים. מרכז העיר יהפוך במהרה למרכז חיים פעיל ושוקק, עם רחובות תוססים וחיי קהילה שרבים היו חולמים להשתייך אליה.

העיר חדרה משנה את פניה בעתיד הנראה לעין, כאשר משפחות ומשקיעים כבר החלו לסמן בה טריטוריה כדי לתפוס את הרכבת בזמן. בהתאם למדיניות ראש העיר ניר בן חיים, עיקר ההשקעה של תקציב 2023 תהיה בתחום החינוך, יתרון נוסף למשפחות צעירות שיבחרו לבנות בה את ביתן. ״לנגד עינינו עומדת המשימה למצב את העיר חדרה כעיר מובילה בישראל ולהעניק לתושבי העיר איכות חיים במגוון התחומים והשירותים. התקציב לשנת 2023 מבטא את היקף ההשקעה חסר התקדים בפיתוח של העיר ומביא לידי ביטוי את המדיניות החדשה ׳עם הפנים לתושב׳״, אומר בן חיים.

אאורה בונה פרויקט עירוב שימושים בלב העיר

פרויקט ׳אאורה סיטי׳ חדרה הוא המשך מתבקש לשורת הפרויקטים שלה, המממשים את החזון של יעקב אטרקצ׳י, מנכ״ל ובעלים של החברה, להתחדשות מהירה ומיטבית. הפרויקט החדש כבר נבנה בימים אלו בלב העיר, במיקום מרכזי המתהווה לנגד עיני התושבים. ארבעה מגדלים ייבנו זה לצד זה, סה״כ 433 יחידות חדשות בתמהיל של 3-5 חדרים, דירות גן 4-5 חדרים ופנטהאוזים, חלקן עם נוף פתוח לים. בלב הפרויקט יוקם מרכז מסחרי חדש שיהפוך את הפרויקט כולו למרחב חיים חדשני, נגיש ופונקציונלי.

הפרויקט המעוצב יציע למשפחות סגנון חיים שטרם נראה כמותו בעיר ואיכות חיים שהייתה שמורה בעבר לערי המרכז בלבד. בתי קפה, מסעדות, פארק ירוק, רחבת תרבות ושטחי ציבור משותפים יעמדו לרשות המשפחות ממש מתחת לבית ויאפשרו קרבה לכל השירותים הקהילתיים במרחק פסיעה – בלי נסיעות, בלי פקקים ובלי חיפוש אינסופי אחר חניה.

5 דקות מהרכבת ו-21 דקות בלבד מתל אביב

פרויקט ׳אאורה סיטי׳ ממוקם כאמור במרכז העיר, בין הרחובות ששת הימים, הרברט סמואל, אחד העם ורמב"ם, בצמוד למכללת אפיק, לעירייה, להיכל הספורט העירוני, למוסד לביטוח לאומי ולבית משפט השלום. הודות למיקום המנצח, הפרויקט מציע לדיירים נגישות גבוהה במיוחד בתוך העיר ומחוץ לה, באמצעות חיבור מהיר לעורקי התנועה המרכזיים של העיר, לרכבת ולכבישים 6,4,2 ו-9. עם פתיחת מחלף אולגה צפון המשודרג לתנועה, נדמה כי הגיע הסוף לפקקים בעיר כולה. הגשר החדש צפוי להפחית משמעותית את עומסי התנועה בחדרה, להקל על העומסים בכניסה והיציאה מהעיר לכביש החוף ולחבר את העיר ממזרח למערב.

תושבי השכונה ייהנו אמנם מנגישות אטרקטיבית במיוחד לכל חלקי העיר, אך לא יצטרכו לממש אותה. האזור המסחרי שיבנה במרכז השכונה יעניק למשפחות נוחות יוצאת דופן, כאשר השירותים לשגרת חיים נוחה וקלה יחכו להן מתחת לבית, כולל מגוון בתי עסק חדשים בתחום הבילוי והפנאי. חיי משפחה נגישים, פשוטים וקלים לתפעול הם כבר לא בגדר חלום – זו מציאות אמיתית בשטח.

הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ומציע דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים

דירות 4-5 ‬‬חדרים ודירות גן החל מ-2,187,000 ש״ח

לפרטים נוספים